Sepaktakraw adalah satu sukan yang makin menarik perhatian remaja di masa kini.
Pengalaman saya sebagai ibu dalam sukan ini memang tidak pernah ada.
Tetapi secara tidak langsung sukan ini melekat kepada dua orang anak lelaki yang baru berpindah dari Terengganu ke Kedah. Terima kasih kepada Cikgu Rosli dari Sekolah Kebangsaan Sungai Pasir, Sg Petani,Kedah yang telah memberi semangat dan peluang kepada anak-anak saya sehingga sampai ketahap ini. Dari mewakili negeri Kedah di peringkat MSSM sehingga sekarang berpeluang menyalurkan bakat ke Sekolah Sukan Malaysia Terengganu dengan bimbingan Jurulatih Mohd Futra Abd Ghani. Sekarang anak-anak saya berpeluang menimba ilmu sepaktakraw dengan lebih mendalam lagi.Banyak latihan-latihan dan perlawanan-perlawanan yang dilibatkan kepada anak-anak saya.


Adalah menjadi harapan dan kebanggaan bagi ibubapa agar anak-anak sentiasa berada dalam tahap stamina yang dilatih oleh jurulatih SSMT. Harapan saya semuga anak-anak saya sentiasa dapat menjadi yang terbaik dalam mengharumkan negara dalam sukan sepaktakraw.

Comments

Popular Posts

MANIS DAN MASIN

Ziarah Umrah